Doprava a platba

Na eshopu bazarovehry.cz lze využít následující způsoby dopravy a platby. Zboží odesíláme nejen po celé České republice, ale i na Slovensko. Způsob dopravy a platby vybíráte při objednání. Nejprve tedy vložte požadované zboží do košíku a následně v Pokladně (do které se dostanete kliknutím na ikonu košíku vpravo nahoře) vyplňte kontaktní údaje a způsob dopravy a platby.

Tipy jak správně postupovat, abyste měli svou zásilku co nejdříve:

  • Uvádějte do objednávky skutečné údaje, žádné přezdívky, apod. Pokud Vás pošta totiž na adrese nezastihne, budete si muset zásilku vyzvednout sami a pošta Vám ji vydá jen pokud jí předložíte občanský průkaz se stejným jménem, které jste uvedli do objednávky.
  • Řádně kontrolujte kontaktní údaje a to především telefon či email. V případě, že jeden z kontaktních údajů bude nefunkční, objednávka bude zrušena.
  • V případě objednání poštou je nutné mít označenou schránku a zvonek jménem, které jste uvedli do objednávky. Pokud tak neučiníte, tak až Vám pošta zásilku poveze a nenajde Váš zvonek, uloží zásilku na nejbližší poště a budete si pak muset zásilku již sami z pošty vyzvednout osobně (opakované doručení není možné)
  • Pokud objednáváte poštou na adresu a jde o adresu např. Vašeho zaměstnání, napište i název firmy do pole „Doplnění adresy“. Toto pole se propisuje na přepravní štítek Pošty a můžete jej využít k jakémukoliv doplnění adresy.
  • Po objednání důrazně doporučujeme sledovat Vaší emailovou schránku, kde jste podrobně informováni o tom, v jaké fázi se Vaše objednávka nachází a stejně tak Vám pošleme i odkaz na sledování zásilky. Nemusíte nám tedy psát s dotazem, kde je Vaše zásilka, neboť informaci o tom již máte celou dobu ve Vašem emailu. Naše emaily bohužel často padají do spamu/nevyžádané pošty, nezapomeňte tedy kontrolovat schránku i v této sekci. Pokud ale nenajdete email ani v Nevyžádané poště, pravděpodobně jste objednávku nedokončili
  • Ihned po vytvoření objednávky automaticky odesíláme emailem potvrzení. Pozor, tento email často padá do Nevyžádané pošty. Součástí tohoto emailu je i možnost změny způsobu platby. Pokud se tedy rozhodnete namísto platby kartou platit např. dobírkou, kliknutím na odkaz v emailu si způsob platby můžete změnit (nebo opakovat neúspěšný pokus platby). Tedy není třeba v těchto případech zakládat objednávku novou.
  • Neobjednávejte s předstihem nebo pokud nemáte peníze na zaplacení. Např. s vědomím toho, že peníze na převzetí objednávky budete mít např. až za týden. Vzhledem k tomu, že objednávky odesíláme ještě v den objednání a úložní doba zásilky je celkem krátká (3-10 dnů max.), mohlo by dojít k vrácení zásilky k nám z důvodu Vašeho nevyzvednutí, což povede k nárokování úhrady marného poštovného po Vás.

Možnosti doprav:

Doprava poštou na vybranou adresu

Česká Pošta:

  • Cena: 89,- Kč (do 6ks her), u větších balíků 129,- Kč
  • Doručení poštou na jakoukoliv adresu v ČR (nelze na Slovensko)
  • Objednávky vytvořené do 18:00 hodin jsou ještě ten den odeslány a doručeny ve většině případů hned následující pracovní den a to v dopoledních hodinách
  • Všechny zásilky lze sledovat na internetu, odkaz na sledování Vám dorazí do emailu současně s potvrzením o odeslání objednávky. Z tohoto odkazu lze kdykoliv zjistit, kde se Vaše zásilka zrovna nachází
  • Do doručovací adresy lze uvést dodatečný údaj (např. „restaurace“, „firma XY“, atd.). Pokud objednáváte např. do práce, rozhodně doporučujeme toto pole vyplňovat, přenáší se na adresní štítek, který pak lepíme na samotnou zásilku
  • Je nutné mít řádně označenou schránku a zvonek jménem, které uvedete do objednávky
  • Pokud Vás pošta na dané adrese nezastihne nebo zvonek či schránku nenajde, uloží zásilku na nejbližší poště a informuje Vás o tom vhozením lístku do schránky (proto je třeba jí mít řádně označenou). Pozor, zásilka bude vydána pouze po předložení dokladu (např. občanského průkazu) osoby, jejíž jméno je uvedeno v objednávce
  • Během doručování pošta předem nevolá (krom balíků za 129,- Kč). V těchto případech se snažíme Vás informovat formou SMS průběžně my.
  • V případě uložení zásilky na poště (např. z důvodu nezastihnutí nebo neoznačení zvonku/schránky) je úložní doba 10 kalendářních dnů a nelze jí prodlužovat. Poté se zásilka vrací k nám. Pokud se zásilka vrátí, nárokujeme po zákazníkovi úhradu poštovného, neboť o něj díky nevyzvednutí přicházíme, což nám působí finanční ztráty

Balíkovna:

  • Cena: 99,- Kč bez ohledu na velikost zásilky
  • Doručení na pobočku Balíkovny (služba České pošty) pouze v rámci ČR (nelze na Slovensko)
  • Pobočku Balíkovny si vyberete v Košíku / Pokladně během objednávacího procesu
  • Objednávky vytvořené do 18:00 hodin jsou ještě ten den odeslány a doručeny ve většině případů hned následující pracovní den. O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí z Balíkovny, Vám přijde SMS a email přímo od Balíkovny. Součástí bude heslo/kód, který budete k vyzvednutí potřebovat (bez něj Vám Balíkovna zásilku nevydá).
  • Úložní doba v Balíkovně je 7 kalendářních dnů a nelze jí prodlužovat
Doprava do vybrané pobočky Zásilkovny nebo do Z-Boxu

Zásilkovna:

  • Cena: 89,- Kč bez ohledu na velikost zásilky pro doručení v rámci České republiky nebo 129,- Kč bez ohledu na velikost zásilky pro doručení v rámci Slovenské republiky
  • Doručení na pobočku Zásilkovny nebo do Z-Boxu
  • Pozor! Úložní doba u Zásilkovny je velice krátká. U Z-Boxů je to 3 kalendářní dny, u poboček Zásilkovny 7 dnů.
  • Pobočku Zásilkovny nebo konkrétní Z-Box si vyberete v Košíku / Pokladně během objednávacího procesu
  • Toto je jediná možnost dopravy, kterou lze využít i na Slovensko
  • Objednávky vytvořené do 11:30 hodin jsou ještě ten den odeslány a doručeny ve většině případů hned následující pracovní den. O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí ze Zásilkovny (nebo Z-Boxu), Vám přijde SMS a email přímo od Zásilkovny. Součástí bude heslo/kód, který budete k vyzvednutí potřebovat (bez něj Vám zásilka nemůže být vydána). Pokud jste kód ztratili, neváhejte se na nás obrátit.

Osobní odběr:

  • Nemáme žádnou kamennou prodejnu, osobní odběr lze přesto realizovat v Praze v Holešovicích
  • Zboží není nikde vystaveno a není možné si jej prohlédnout ani na místě vybrat
  • Před vyzvednutím zboží je třeba nejprve vytvořit objednávku
  • Veškeré zboží, které je skladem, si můžete vyzvednout ještě v den objednání
  • Termín osobního odběru se domlouvá vždy individuálně
  • Proces osobního odběru má specifický postup, více informací jak na to najdete zde

Možnosti plateb:

Dobírka:

  • Zaplatíte až při převzetí zboží od dopravce
  • Lze využít jak při odeslání po České republice tak i na Slovensko (pro Slovensko pouze Zásilkovnou)
  • Lze využít u všech typů doprav (Pošta / Balíkovna / Zásilkovna)
  • Pokud můžete, zvolte jakýkoliv jiný způsob platby, abyste ušetřili za náklady spojené s dopravou
  • Dopravné za nevyzvednuté / nepřevzaté zásilky zaslané na dobírku dáváme zákazníkům k úhradě. Je třeba si uvědomit, že odeslání zboží na Dobírku předpokládá, že si jej zákazník vyzvedne a tím se dodatečně proplatí eshopu náklady s dopravou, které eshop platil při odeslání zásilky. Pokud tedy nedojde k převzetí zásilky, o peníze za dopravné eshop přirozeně přijde a vymáhá je pak po zákazníkovi a to právní cestou prostřednictvím portálu NeatGravity, což v případě neúspěchu vyústí ve výkon exekuce.
  • Chcete-li po objednání změnit způsob platby nebo zopakovat neúspěšný pokus o zaplacení, podívejte se do emailu s předmětem „BAZAROVÉ HRY – Nová objednávka“, který Vám posíláme automaticky ihned po vytvoření objednávky (pozor, často padá do Nevyžádané pošty). V tomto emailu najdete možnost změnit způsob platby. Tedy není nutné zakládat objednávku novou.
  • Za tento způsob platby je účtováno tzv. dobírečné, které účtuje i dopravce nám. Obecně doporučujeme tuto možnost platby využívat jen v krajním případě. Všechny ostatní typy plateb vyjdou ve srovnání s Dobírkou mnohem levněji, obzvlášť při zasílání na Slovensko.

Platební karta:

  • Platíte již při objednání
  • Podporujeme široké spektrum platebních karet (Visa, MasterCard, American Express, Maestro, Diner’s club, Discover, Apple Pay, Google Pay, PayPal a další)
  • Nejlevnější a nejkomfortnější varianta platby
  • Nutno uhradit do 60min od objednání, poté se objednávka ruší
  • V případě platby s dopravou na Slovensko doporučujeme přepnout měnu v eshopu na EUR. Pokud tak neučiníte, platba bude účtována v CZK, ale platební brána automaticky převede na EUR dle jejího aktuálního kurzu – toto je obzvlášť výhodné při dopravě na Slovensko – je to mnohem levnější varianta než platba na dobírku, kdy kurz není tak výhodný a částka je navíc započtena o dobírečné.
  • Platba v platební bráně: Po dokončení objednávky je zákazník přesměrován na stránky platební brány Barion, kde může uhradit platební kartou, rychlým převodem, případně Apple Pay a Google Pay nebo samotným zůstatkem v Barion peněžence
  • Platba kartou v eshopu: Platí se rovnou v eshopu, výhodou je možnost uložení karty ke svému účtu přímo v eshopu. Platbu zprostředkovává platební brána Stripe.
  • PayPal: Po dokončení objednávky je zákazník přesměrován na stránky PayPal, kde může využít jak svou platební kartu, tak i zůstatek na svém PayPal účtu
  • Apple Pay / Google Pay: přímá platba prostřednictvím společností Apple / Google
  • Chcete-li po objednání změnit způsob platby nebo zopakovat neúspěšný pokus o zaplacení, podívejte se do emailu s předmětem „BAZAROVÉ HRY – Nová objednávka“, který Vám posíláme automaticky ihned po vytvoření objednávky (pozor, často padá do Nevyžádané pošty). V tomto emailu najdete možnost změnit způsob platby. Tedy není nutné zakládat objednávku novou.

Bankovní převod

  • Ihned po dokončení objednávky Vám eshop vygeneruje platební údaje vč. QR kódu na platbu a zobrazí je (a současně pošle ihned emailem). Platbu je nutno realizovat do 24hod. Pokud Vaše banka nepodporuje rychlé platby (Unicredit, ČSOB a Komerční banka po 16:00, apod.), prosíme o informaci, že platba je na cestě
  • Tato platba je nejbezpečnější, nikam neuvádíte platební údaje Vaší karty
  • Chcete-li po objednání změnit způsob platby nebo zopakovat neúspěšný pokus o zaplacení, podívejte se do emailu s předmětem „BAZAROVÉ HRY – Nová objednávka“, který Vám posíláme automaticky ihned po vytvoření objednávky (pozor, často padá do Nevyžádané pošty). V tomto emailu najdete možnost změnit způsob platby. Tedy není nutné zakládat objednávku novou.