REKLAMACE NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V případě zasílání zboží zpět z důvodu reklamace či vrácení zboží ve 14tidenní lhůtě využívejte vždy tuto poštovní adresu:

Miroslav Hrnčíř, Poste Restante, Praha 93, 190 03

Na tuto adresu zasílejte výhradně prostřednictvím České pošty. Žádný jiný dopravce nebude schopen vzhledem k charakteru a nastavení adresního místa zásilku doručit. Současně nás, prosím, o odeslání zásilky informujte emailem, ve kterém uveďte i číslo zásilky a to nejlépe formou odpovědi na email o vzniku objednávky, který Vám od nás dorazil při objednání zboží.

V případě odeslání na výše uvedenou adresu jiným dopravcem než Českou poštou nemůžeme zásilku převzít.

Pozor, adresu je nutno opsat přesně. Dbejte také, prosím, na to, aby bylo ze zásilky zřejmé, kdo je odesílatelem (tedy přiložte buď fakturu či její kopii nebo uveďte aspoň na obálku Vaše jméno a adresu). Reklamovaný / vracený produkt je třeba poslat v kompletním balení (tedy např. nestačí zaslat jen samotný disk bez krabičky, apod.). Pokud nebude vracený produkt (v případě odstoupení od kupní smlouvy) kompletní nebo bude poškozený (např. bude chybět krabička apod.), bude vracená částka ponížena, proto je nutné, aby vracený produkt byl pouze v rozbaleném stavu a s kompletním příslušenstvím. V případě že budete požadovat vrácení peněz nebo úhradu poštovného, uveďte i číslo Vašeho účtu, kam můžeme tuto částku zaslat. Všechny zásilky doporučujeme posílat doporučeně. Zásilky zaslané formou „na dobírku“ nebudou námi vyzvednuty.