Výměna zboží
Jedna nebo více položek objednávky Vám nevyhovuje ? Objednali jste něco omylem a chcete výrobek vyměnit za správný ? Toto vše je možné a to v rámci 7 dnů od doručení objednávky. Ovšem pozor, pokud vracíte nebo měníte jen část objednávky, nejedná se o odstoupení od kupní smlouvy (i proto je zde lhůta pouze 7 dnů) a proto náklady na přepravu zboží (které chcete vrátit či vyměnit) od Vás k nám nelze nárokovat u nás a platíte je Vy. Stejně tak za odeslání vyměněné hry od nás k Vám bude třeba taktéž uhradit poštovné, které navíc budete muset uhradit předem a to bezhotovostním převodem (nelze posílat měněný kus na dobírku). Tedy např. pokud zjistíte, že jedna hra Vám z celé objednávky nevyhovuje a budete ji chtít vyměnit za jinou, celá operace Vás bude stát cca 65 Kč za odeslání hry k nám + dalších 65 Kč za odeslání té správné k Vám, tj. dohromady 130 Kč. Zvažte proto rentabilitu celého úkonu a to obzvlášť v případě, kdy měníte hru v ceně okolo 100 Kč a výše zmíněné náklady jsou ve finále vyšší, než cena měněné hry (nemluvě o ceně Vašeho času – tj. mimo jiné nutnost jít dvakrát na poštu, tedy zvažte i hodnotu svého času, celá operace od Vašeho odeslání k doručení vyměněného kusu zpět k Vám bude trvat minimálně týden v závislosti na rychlosti pošty). Tímto odstavcem Vás nechceme nijak od úkonu demotivovat, snažíme se jen upozornit na fakta, která si člověk úplně na počátku celého procesu ne vždy uvědomí.
Pokud se i tak rozhodnete výše uvedené absolvovat, zboží zašlete na níže uvedenou adresu a informujte nás o tomto úkonu emailem i s číslem zásilky:
Miroslav Hrnčíř, Poste Restante, Praha 93, 190 03
Na tuto adresu zasílejte výhradně prostřednictvím České pošty. Žádný jiný dopravce nebude schopen vzhledem k charakteru a nastavení adresního místa zásilku doručit. Současně nás, prosím, o odeslání zásilky informujte emailem, ve kterém uveďte i číslo zásilky a to nejlépe formou odpovědi na email o vzniku objednávky, který Vám od nás dorazil při objednání zboží.
V případě odeslání na výše uvedenou adresu jiným dopravcem než Českou poštou nemůžeme z technických důvodů zásilku převzít a tato se Vám vrátí.
Pozor, adresu je nutno opsat přesně. Dbejte také, prosím, na to, aby bylo ze zásilky zřejmé, kdo je odesílatelem (tedy přiložte buď fakturu či její kopii nebo uveďte aspoň na obálku Vaše jméno a adresu). Reklamovaný / vracený produkt je třeba poslat v kompletním balení (tedy např. nestačí zaslat jen samotný disk bez krabičky, apod.). V případě že budete požadovat vrácení peněz, uveďte i číslo Vašeho účtu, kam požadujete tuto částku zaslat (znovu však upozorňujeme, že pokud neodstupujete od celé objednávky, je Vám vrácena pouze částka za samotnou hru, nikoliv poštovné). Všechny zásilky doporučujeme posílat doporučeně. Zásilky zaslané formou „na dobírku“ nebudou námi vyzvednuty.